Thursday, February 17, 2011

tak mau dah jadi lagu ni..

'you boleh ke x ni pali?'suara gadis memecah gegendang telinga pali masa dok melepak depan sebuah umah banglo.

'ish..i tak biasa la menda-menda camni..i think you should find someone else..'balas pali dalam ketidaktahuan yang nyata.

'alaa..please..1 on 1 won't do any harm..kn?'pujuk si gadis.

'ish..tak buleh laa..bukan i tak nak tolong..i rasa i tak boleh laa..'jawab pali ngan keseriusan.

'emm..you tak nak sebab you tengok i pakai baju lengkap lagi..i think you would change your mind...if..i...'kata si gadis sambil meletakkan jari di bibirnya sendiri.

pali menelan air liur...halkum beliau jelas kelihatan saat tuh..*aargghh..sudah...masak aku...*

pali terdiam terpana..ligat pala otak dia mencari idea.

'bukan tu maksud i sebenarnya...emm..i rasa segan laa..kalau i ajak kawan i sekali boleh?'tanya pali mengharapkan jawapan yang negatif dari gadis tersebut.

si gadis terdiam.

tapi dalam senyuman yang paling gedik dan horny..si gadis membalas..

'threesome??!!gud!!!nak sangat!!!u call la kawan you cepat2..i dah x sabar dah ni!!'balas si gadis.

*aahh..sudah..masak aku...*sambil mengeluarkan henset beliau dan mendial seketul nama...

SARK..aka Hizal..kawan baik beliau yang berada di Putrajaya.

'weh..zal..aku nak mintak tolong hang sikit nih..'

'hah..padia?cepat-cepat..aku bizi sikit nih..'

'ni..ish..lagumana aku nak cerita kat hg ntah..'kata pali.

'laa..cerita ja la..hg tak cerita mana la aku nak tau apa..camna aku nak tolong hang...'

'dak..lagu ni...ni ada cikaro sorang..comei hbq hg!!'

'dah tu awat?apa kena mengena ngan aku?setakat call hg nak belagak baik x payah,satgi aku letak kot..'balas hizal ngan cengei.

'ish..sabaq la sat..aku nak story ni..dah la aku call hg...!!'ujar pali.

'ok ok..aku melawak ja sorli..'

'dak..lagu ni..budak pompuan ni..dia ajak aku main..tapi..aku tamau..aku habaq la aku segan sorang-sorang..'kata pali sambil menelan ayaq liuq.

'dah tu?'

'dia suh aku cari kawan sorang..nk wat threesome..aku terpikiaq hang ja..tak tau pasaipa..tapi satgi hang cakap la hang pun tamau naa?'kata pali.

'ish..apa lak tamau..threesome kot!!mana penah ada experience lagi hbaq hg!!'kata hizal.

pali tergamam!!

tak sangka kawan dia buleh setuju..

pali terasa bahu dia di pegang..dan di sentuh-sentuh..

dia seboleh-bolehnya tak mau kalih..tapi dia kalih gak..

'eh..shahid..'kata pali.

'hg nk gi ke tak bachok pagi ni...dah 6 pagi dah ni..kate nak gi photoshoot?'kata si shahid..housemate pali budak melaka.

'eh..jadi..jadi..apa lak x jadi..'jawab pali sambil dok gosok mata dia...

dia memandang sekeliling..hanya skrin monitor yang menyala..memainkan cerita mongol yang dia layan malam semalam sebelum terbantai terlena.

'ooh..mimpi rupanya tadi..nasib..klu tak aku kena threesome..ada hizal?aargghh!!!rosak mimpi gua!!!!'kata pali dalam ati yang masih terbaring.

dari kejauhan terdengar laungan azan subuh memecah keheningan pagi.

pali berjalan longlai nak p toilet..sambil dalam kepala dia terpikir..takkan aku tengok cerita mongol ble mimpi camtu..ish2...

No comments: