Sunday, March 21, 2010

untuk apa semua ini?

'wah..smart gila reta...reta hg ka wan?'tanya pali pada suatu tghari.

'hahahaha..lelaki macho cm aku mmg kna ada reta smart cmni..bkn cm ko,rxz cabuk tu je ko ade,mn la pompuan nk lekat ngn ko..lelaki mat rempit!!'

'fak!takat reta ja smart tp xdk awek cm aku x guna gk wan,biaq jd cm aku..rempit nti ble cr cikaro time mlm minggu kt dataran'

'wuteva loser'bls wan.'aku x main la pompuan2 ni,ada kete pn cukup dh,br la true single,gua kapel ngn kete!'wan cuba meyakinkan pali.

pali wt dek ja w'pn dia sdikit kagum ngn wn yg ada reta-luaq wira,dlm cm pimp my ride-saspek!!

'hg x pnh usung pmpuan ka wan ngn reta hg yg canggih ni?'

'sori..kete aku ni pompuan x pnh naik,aku haramkan pompuan naik kete aku,kecuali mak aku n kakak aku!!!'tegas wan dalam ketenangan.

'btoi ka wan?'tanya pali smbil membelek2 eksesori dlm reta tuh ngn penuh kagum.

'ko x caye ke bdk tabligh cm aku ni?'

'aku lbih dr caya wan ngn hg...bkn stakat pcaya tp aku dh smpai tahap taksub n taqlid dh ngn kata2 hg'

hahahahahahaahahahahahahahaha

kedengaran hilai tawa 2 remaja yg grad dr UIA..rosak!!!

'wan..btoi ka pompuan x pnh naik reta ni?mak hg?kak hg?'

'mak aku n kak aku pn x naik lg kete ni pali,xkn la aku nk usung pompuan bkn muhrim ,berdosa tuh,kategori derhaka yg jahanam tu pali...'jelas wan sambil mengangkat jr tgh pd pemandu yg drive slow di lorong kanan.samseng..rosak btoi bdk uia sekoq tu.

'emm...dh tu..ni..menatang ni sapa punya?lu jgn kencing gua wan?'

'mende lu ni pali?'tanya wan dalam kesamaran siang.

'perfume silky girl ngn maskara nih..ni pa ceghita ni siap ngn lipstick pn ada ni wan?'

'err..tu..anu tu..aku punya..kot..aku lani..err..join cosplay..'jelas wan sambil mengambil CD system of a down bg menunjukkan jiwa beliau yg keras.

'ceh...cm harom!!'

No comments: