Saturday, March 6, 2010

nasib la ku sbg pak menakan

'adik...ebi mn?'tanya aku pd ank menakanaku yg kedua.

'tatau..td ebi ada kt bawah..kenape pak lang?'bls adik.

'sj ja pak lang nk main ngn dia'jwb aku sambil memberi tombstone piledriver pd adik.'hahahahaha..nk lg x adik?'tnya aku pada adik yg sudah terkelepet cm ikan teruboi.

tba2 aku tdgq sora gelak tawa halus dr tgkat atas..yaa...mangsa seterusnya...trus aku memasang niat dalam ati.

x dan aku nk naik atas..dia sudah trun bwh seraya memanggil aku ngn penuh yakin...

'NATANG!!!!NATANG!!!'

aku terjelepuk di lantai umah dek paggilan tersebut..aku cuma mampu melihat beliau mengejek2 aku dr ats tangga.

'ebi..knapa hg pelat lg..y??pak lang la...pak lang..bkn natang...pelisss'merayu aku dalam ati

sob..sob..sob..isk..isk..isk...

tombstone piledriver x mampu mangubah situasi ini...

2 comments:

the pali said...

errr..nk kna tombstone piledriver?silalah pggil...hahahaha

the pali said...

!#@@!!!!