Wednesday, March 3, 2010

Kuasa Cinta

umah tok kadi..1998

'weh..jom p arisun?main game nk?'segera ijai memberi idea disaat kebosanan melanda.
'jom..ble main kuasa cinta!aku ngn kadiaq dh main ritu..kuasa cinta kami tggi..'segera aku menghasut kwn2 aku.
'kuasa cinta?game baru ka?'tnya ijai ngn pnuh ketaksuban.
'x aih..satgi hg tgk la sendri...'bls aku ngn blagaknya.

di tingkat 3 arisun

'mn kuasa cinta hg pali?'tnya ijai ngn pnuh x sabaq.
'tu haa...kt tempat hadiah...'
berbondong2 remaja lelaki ini pergi menonton menda tersebut tanpa menghiraukan amaran..

nice to see nice to hold,once broken considered sold

'hgpa tgk ni...'kata aku sambil mengenggam botol kaca tersebut sehingga bentuk love terbentuk disebabkan haba tgn aku.(brg ni guna konsep termometer daa..)
'huiyoooooooo!!!!power ar kuasa cinta hg pali..mai aku nk try plak..'kata mat kerang ngn pnuh rakus.
'pali...kuasa cinta aku pn sama cm kuasa cinta hg!!!'terknja2 mat kerang seperti kerang mendapat bunga...err..abaikan.
'hgpa tgk kuasa cinta aku lak...'kata ijai ngn yakin tp dia x pernah ada awek.
'eh..awt dia xmau naik?rosak dh kot menda ni...hg ar ni mat kerang...lgsg aku xleh nk test kuasa cinta aku!!'sound ijai ngn pnuh x puas ati.
'aku main td elok ja...dh hg mmg xdk kuasa cinta..awek pn tadak'bls mat kerang yg br jmpa awek dlm MIRC.

kwn2 yg lain telah meninggalkan 2 remaja yg kemaruk tu utk menonton ank2 gadis dan cikaro2 yg mai lpak bgn serai....tba2..

PRANG!!!!!!KCIIING!!!

mat kerang tba2 telah dtg menonton bersama2 rakan2 yg lain..ijai?

refleksi lambat...
KUASA CINTA telah musnah!!!!!
ijai di kepung oleh beberapa org CIA...bkn..aku tipu...beberapa org pekerja arisun..
kwn2 yg lain..memerhati ijai dikepung sambil mengeluarkan duit dr poket masing2 untuk membantu pmbayaran kuasa cinta yg telah musnah...

mat kerang tersengih cm kerang busuk sbb dia tangkas meninggalkan ijai...

No comments: