Thursday, July 21, 2011

pecaya la sangat...

'sLm, kpD sUMA yG BrGelAr MUslIM, HaRi NiE pAKar mEtEOrOLogI BhaGiAn BuNyI DaRi RuSiA MnDapAtI SsUATU bUNyI GanJil sPrTi NgAumAn RakSasA DrI bWh mAnTeL bUmI ........ MeNuRuT PaRA UlAMa, KeMuNgkINan BeSAr , ItU SuARa DajAL Yg SEdANg bRuSahA unTUK NaIK kE mUKa BUMi .......... olEh ItU KItA d SuRuh SnTiASa tIdAK bRHenTI AzaN n sOLaT.. SEsiAPa YG TrbACa atAU mmBacA inI TolONg sEBarKan kPDa 10 uMT isLaM...'

apakejadah forward menda jadah lagu ni?

gua bajet ni mesti reja budak-budak baru kenai keyboard ngan touchscreen ni..menda lama dah kot..

aish..

PENENDANG MAU?

gua dulu kecik-kecik penah dengar ngauman kat taman tasik taiping..tapi gua tak dak lak syak dajal naik ke bumi dekt taiping..wakakaka...

3 comments:

Pian said...

rajin sungguh hang menaip huruf besaq kecik noh.tapi aku tau, hg copy paste ja kan

pali said...

konpem ar..jadah pa aku nak rajin taip comey lagu tu..ingat aku ijai?ingat aku tomoko?wakakaka..eh..ada tak kesalahan ejaan aku pian?hg kan concern bab2 ni...wakaka

Pian said...

setakat ni semua elok..lulus utk tatapan umum