Sunday, January 23, 2011

brader celtic kat emirates

semalam gua g layan epl..tgk liverpool main cam taik tp mng 3-0..kt bandaraya islam..
pastu..gua ingat nk sambung tgk game arsenal lak kt situ..
sampai pukul 11 gua terpaku pungkoq kt situ..

hamjad!!!

ada 7 layar besaq..
suma pakat buka ESPN!!!
faker!!!
lu orang share ka hapa menatang decoder astro tuh?
tahik lembu btul!!!

jadi..gua ngan housemate gua..
penyokong tegar arsenal..
berlegar2 keliling bandaraya islam..
mengharapkan ada la kedai hat pasang SUPERSPORT..

tp..
apa punya TURR la..
buleh kedai besaq2 pasang tv1..
gila rtm oriented?

tapi..
memandangkan ketegaran 2 penyokong arsenal nih...
sampai ke kubang kerian mencari kedai..
akhirnya...

YESSS!!!!

jumpa gak weh!!!!!
ada kedai pasang SUPERSPORT!!!

gua ngan kawan gua layan sampai la abes 1st half..

1-0..

abang persie skor..

gua tunggu game start..
dalam 5 minit lagi nak stat..

tiba2..ada kutu pakai baju kaler ijau amik remote astro..
gua bajet fans Celtic ,tp..mn ada org layan liga scotland kt sini..
hahahaha..
gua ngan kawan gua lek ja...

sambil sedut2 asap Domingo yang gua dah hustler balut..
tiba2..
mamat tuh..ngan cilaka tenangnya kalih..

FAKING ESPN!!!!

dan terus berlalu pergi..
gua ngan kawan gua dok table betul2 depan tv flat skrin tu kot..
at least lu bagi salam bhai..

memang bikin panas..member gua suh gua sound mamat tuh..
gua kan pacifist..mana ada sound2..
gua tarik kerambit ja..

*ok..tipu..dalam poket gua ada winston merah ngan henset nokia navigator 5.0 mp*

so..
di panggil mamat celtic tu balik..
gua nasihat..

'abe..tukar supersport..kawe nk tgk'sambil dok sedut Domingo yang keberapa balut dah..muka gua memang bengis..cam sivaji..ok..dak...sivaji tu kamal..hahahahaha..kamal..gua buat lucu..jangan saman gua!!

'er..bereh'jinak brader tuh menjawab..

dan..gua ngn member gua pun melayan la game kt emirates semalam sampai abes..
3-0..abg persie skor 3 bijik..misssed penalty sejibik.tu pun sebab mamat celtic kat kedai tu punya pasal..kalu dak..4 bijik kot..

gua bukan apa..kalu pun lu nak tukaq cenel lain..at least...tanya la brader2 kat meja depan tuh...ada sebab pasaipa depa dok meja depan..kalu game man shitty kalah semalam xpasai la depa nak dok depan2..hahahahaharam!!!

kan lu dah jadi kuli kena tukar cenel..
adab la macha..adab!!!
jangan sampai gua cucuk pendrive dalam telinga lu..

No comments: