Tuesday, February 7, 2012

gitar+tudung+shawl+yuna+pampers+youtube+AJL+najwa latif=ainan tasneem pulak dah...

senang ja nak feymes lani...tak susah pun...

mula-mula..

pakai shawl...lilit sampai nampak cam pakai mafla team bola kegemaran masing-masing..

buat muka comel..wat la mulut itik ka..pipi kembung ka..mata bulat ka...cam babi sekalipun...yang penting bajet comel..

pastikan ada webcam..

internet koneksi..

pastikan pandai main gitar...

mula-mula cover la lagu apapun..jangan cover lagu band paling power yakni Nirvana dah...

record and post la kat youtube...

agak-agak kalau ada orang puji..tak kena keji...

buat la lagu sendiri pulak...

tak kisah la kalau dok ulang kord CAFG dari awai sampai habis..yang penting catchy...*la sangat*

lepas tu upload lagi la kat fb ka...kat youtube ka...

ok..done!!!

rilek..tak lama lagi lu orang buleh la masuk AJL kaa...

tak pun

tak lama lagi lu orang buleh la bernaung bawah mana-mana recording company...

tak pun jadi duta pampers...*lagi*

yaaa...gua tau...lu orang pandai buat lagu sendiri..gua terer main Red Alert 2 ja...

stat ngan yuna..lepas tu najwa latip...ni ainan tasneem pulak dah...jangan ada nama adik gua dah..gua terajang tulang belakang!

btw..

saranan ni cuma untuk yang rasa muka ada market*la sangat*...yang muka pecah rumah...pecah tabung haji...abaikan cita-cita anda...better buat band cam angtoria..paham?

2 comments:

Bada said...

hahah! kelaka! aku lagik sakit jiwa bila orang pakai shawl tapi macam letak kain buruk ateh kepala, rasa nak tempeling jek. haha! cube pakai elok2 kan lawa.. :P

pali said...

pakai ja papapun....jangan over dah....tapi..penggaya shawl memang takleh blah..siap ada feseyen cam ada awning garaj reta la plak..wakakaka