Wednesday, February 1, 2012

Batu Pahat Trip

gua acapkali balik opis lambat..banyak reja kot kat malaysia ni..selalunya gua kalau balik, gua berehat sebentar bersama KIT KAT..emm..ok..gua tipu, gua berehat dengan winston merah gua depan tv yang switch off..yaa..switch off..tu bukan typo..apa adahal?

sedang gua ralit menikmati nikmat-nikmat asap winston merah..henset gua mengutarakan lagu Taking Back Control dengan penuh semangat dan istiqmah..owh..tu tandanya ada orang call gua..

gua usha....

Sagu...

terpampang kat skrin sesentuh gua..

gua aneh..gua pun jawab..

'assalamua'laikum bro!!!' terdengar sora yang excited dari corong henset gua..yaa..henset gua ada corong..apa adahal?

'wa'alaikumussalam..hah..ada apa cegita tiba-tiba kol aku ni agil..?aku dah saspek dah ni..'

'tak dak pape..aku tengok facebook sanul..nampak gambar ko..terus aku kol ko...ko sihat?'agil cuba mengambil ati gua..la sangat.

'uuuiii..terharu lak aku dengaq agil..rasa cm nak comolot ja ngan hang agil bila hang wat ayat camtu..'

'cilake ko pervert!!!aku serius ni...ko sihat tak pali?amcam ko kat kelantan?'agil cuba beramah mesra ngan gua.

'palat la agil..straight to the point jaa..dah la lama hang tak miskol aku..message pun tak..ni mesti ada sebab tiba-tba hang kol ni..selalunya orang kalau tiba-tiba call ni..ada 2 je sebab agil..baik lu story agil..'gua ceramah sama agil.

'serius pali...aku teringat kat ko....'bersungguh-sungguh agil berkata-kata.

'aahh..aku kenal sangat la member-member aku..member-member ni kalau lama tak call..tiba-tiba call ni ada 2 ja sebab dia agil..'

'hahaha..2 je?sebab menda?'

'first sekali..sebab nak kawen...yang keduanya..of course la...sebab nak kawen..so bila tarikh?aku konpem pi!!'sound gua.

'heh..cilake tol..a'ah..aku nak kawen..jemput datang laa..18.2 ni..ko bagi alamat..aku nak send kad..'

'orait...nanti gua mesage agil..btw..congratz bro...kurang dah sorang makhluk tuhan yang berbuat dosa...'

'mulut ko memang celake la pali..'

'hahahahahahaha...weh..kenduri buat kat umah hang ka?'

'a'ah..kat umah aku...nanti dalam kad tu ko tengok la alamat umah yang ko tipu mak aku dulu tu...ko ingat kan?'sound agil dengan serius.

gua tergamam...

tut..tut..tut...talian henset dimatikan..

'pundek lu agil!!!!!!'seraya gua mencucuh sebatang winston merah lagi.

No comments: