Monday, September 26, 2011

team kesayangan hamba

masa team kesayangan hamba dulu jadi invicible...gua memang seronok...

best tengok game epl..epl tu sekali gua pandang dah cam pusingan kelayakan peringkat kelompok 2 daerah kerian ja..betapa powernya team kesayangan hamba ni...

tapi..time tu gua tetap rilek.tak dak nak nganjing-nganjing kutuk team lain yang tak power..sebagai contoh..team manure...yang tak power tu...gua rilek ja tak dak gua nak bagi panas line...nak wat camna..team kesayangan hamba ni memang power...

tapi..

lani..gua tengok...kalau game manure ja..budak-budak pakat bersorak even kalau seri pun..dey macha!!!seri ja kot...sebagai contoh...cam kat bawah ni...



ini contoh sampah...

gua memang fanatik gila hadas besar anti manure ni...

tapi..

kalau setakat seri ja pun...

tak jadi kudis bhai..tak jadi kudis...

tak payah la lu orang nak bersorak bagai manure dah relegated...nak tunjuk kulup sapa paling panjang la dengan lu bajet lu buleh nganjing manure fan kat kedai mamak?kira lu kool la?

dey!gua penah dah rasa kena nganjing la masa the invicible dulu...arsenal seri budak2 kutuk..apa adahal?sejarah dah tertulis...unbeaten bhai!!unbeaten..setakat seri tu tak dak hal laa....

so..budak-budak baru nak up ni..tak payah la bersungguh nak menyokong bagai nak berjihad di jalan Allah..mengutuk supalancau bagai...

gua kena kutuk arsenal kena kitai?
gua lek ajer...sebab dulu pun gua penah nganjing budak2 liverfool...budak2 manure...budak2 chelsea...budak2 shitty ngan QPR ja belum..sebab tak layak masuk dalam list gua...

hati terguris?maruah tercabar?tapi gua rasa lagi loser bila menunjukkan keseronokan team lain yang menyekat manure..walhal...budak-budak manure lek aje...8-2...sepanjang hayat...hahahahahahaha...

itu lu orang buleh puas ati?cet!gua tak rasa kool pun kalau team lain kitai manure...ada beberapa team bola ja yang buat gua rasa bangga kalau depa buleh tapau manure... Arsenal, Perak, Malaysia ngan team bola SRK Bagan Serai..ni ja team yang buleh wat gua rasa proud dan rasa nak membahan kaw-kaw manure nih..hakhakhak...

kalau team lain tu...ok laa...gua tak la rasa cam 2 kutu kat atas ni...hakhakhak...

gua syak ni budak-budak baru nak up...yang tak dak modal nak bahan manure...hahahahaha...

selalunya laa...

gua kalau tak dak menda nak bahan manure...gua bahan budak-budak baru nak up camni yang sokong arsenal.

hahahahaha....

apa adahal?kan?

No comments: