Wednesday, September 28, 2011

lu orang tau dak?

masa gua sekolah rendah dulu...

cikgu-cikgu yang mendidik memang ganas dan tegas...

kalau setakat kena tibai ngan pembaris kuning tu..budak-budak baru nak up ja hat layak terima...

duster ke kepala?

ataupun kapur terbang..?

penarikan side burn sehingga meleleh air hidung sambil jengkitkan kaki?

cubitan memulas perut?

penampaq kat mana dan?

berdiri atas kerusi?

berdiri atas meja?

berjalan itik dalam kelas?

adakah hukuman ni mampu mengubah perilaku kanak-kanak genius cam gua dan warga SRK yang lain?

no...no..no..

ini semua hukuman yang gua rasa tak mampu diamkan or jinakkan murid-murid sekolah rendah...

gua ingat...

cikgu sekolah rendah gua senang ja nak bagi budak-budak kelas gua diam..

dia ubah seating gua and kawan-kawan gua bagi dok sebelah awek...kalau kena dok sebelah zakiah ok la gak..tapi zakiah kelas kuning...budak-budak hero kelas merah..tak gitu pian?

gila...mati kutu gua bhai...mana buleh main rubber...bukan raba2...rubber ok?

mana buleh main wrestling ngan budak pompuan...nanti depa riau..

nak bersembang gaban or suria baja hitam?aah...depa mana tau..main masak-masak ngan kawen-kawen reti laaa...tu belum bukak topik cerita combat lagi...

tapi yang gua tak puas hati..

gua cuma mangsa keadaan...masa sekolah rendah dulu gua jinak...gua mana lari-lari dalam kelas...gua siqoh!

No comments: