Saturday, April 30, 2011

Dulu...........

"Dulu masa saya kat Penang..............."

"Masa saya kursus kat UK dulu..............."

"Masa saya mula- mula masuk kerja dulu..........."

"Masa aku baya- baya hang dulu..............."

Hangpa pernah dengaq ayat- ayat macam ni? Aku yakin kalau hangpa ada berkawan dengan mereka- mereka yang hatta sedikit
otai dari anda pun,kompom hangpa pernah dengaq.

Dan bagi aku, aku cukup meluat dengan pengucapan-pengucapan seperti di atas.
Pasal apa aku meluat adalah seperti berikut:

1) Kalau hang rasa, masa hang kat tempat lama,hang lagi bagus.Sila la bawa segala kebagusan itu ke tempat baru anda
bertugas.Aku nak jugak tengok, nak feel, nak kongsi tara mana sangat hebatnya tempat lama hang dulu.

2) Pasal bila aku dok dengan hangpa la ni, aku rasa hangpa ni, takdak la hebat pun.hahahaha.Nak command pun kokap.

3) Hangpa cerita hangpa hebat, tapi bila bab nak laksana, awat pi cari hat muka yang dok ada jugak? Hang kata hang terar

4) Bila aku tanya soalan hardcore sikit, mula la muka macam Pokke (orang putih panggil Gecko) tercekik kaki cengkerik, terkulat - kulat nak menjawab.
Dak pun hang guna kuasa veto hang untuk menjawab.hahahahaha.Mengaku tak tau jatuh la standard yer dak? hehehe

5) Udah - udah ler tu.Aku pun p sekolah jugak macam hang.Reti yang mana abjad dan yang mana angka.

2 comments:

pali said...

dulu aku makan nasik waktu malam...lani aku xmakan dah..so..ungkapan ni termasuk gak ka dalam situasi ni cha?

Pian said...

tu pasal hg makin membesaq