Sunday, April 17, 2011

perkara yang belum dimarkerkan lagi itu...

































ni barang kegemaran gua..dulu masa gua jadi student kat gombak.gua tak berpeluang nak ada menda alah nih..
gua minat pasang jaa...thrill bhai..rokok pun gua tak isap ngadap menda nih..apatah lagi game FM yang gua dah uninstall..lagi la gua tak main..

setakat ni gua dah ada 5 model menda alah ni..dan gua rasa akan bertambah lagi..hahahahahahaha...setakat nih..yang 2 ketoi ni la paling mencabar gua penah pasang..tapi memang puas ati..ati gua laa..ati lu orang yang baca ni apa gua kesah?apa adahal?

bai de wei..makaseh kepada yang membawakkan menda ini kepada gua...gua sangat2 seronot walaupun liverfool baru seri kat emirates!!!deng!!

2 comments:

Nil said...

same la ngn kawan saya
suka sgt bnda2 mcm ni
nk pasang berbulan2
nk marker pun berbulan2 sbb bz
tp valuable sbb bole jual balik

siap msuk club and tuka suke same suka ngn ahli lain
anyway keep it up!

pali said...

tp...menda ni x jual dah..x tukar2 dah...ada sentimental value..memang akan bertambah lagi menda alah nih...hakhak..anway..thanks!