Thursday, April 7, 2011

DNA dan cinta manusia...*tajuk supalancau!*

gua masa kena kelepet ngan anak sarjan mejar dulu..
salah satu alasan dia bagi kat gua..sebab gua hensem sangat..dia takut pompuan lain ngorat gua..

TET!!!!!!

ok..gua tipu..
salah satu reason dia tepek kat gua masa tu..gua ni orang luar..
IC gua kosong lapan..gua anak jati Perak,menyokong Perak FA,mensapot Gunners till i die..
gua tak penah sapot team negeri dia..
dan gua jugak bukan orang satu jajahan ngan dia..
padahal berchenta bagai rak buku library uia dah masa tu..
4 tahun 2 bulan patbelas ari..gua memang ingat laa tempoh gua bercinta masa tu..
cinta gua..apa adahal?

takpa laa..menda pun dah jauh lepas dah..gua pun dah rilek-rilek sampai tahap gua buleh cucuh rokok sambil masuk gear satu masa bawak ferio gua..
gila gua sangat rilek..
dia pun nak jadi bini orang dah..good for her..

gua ja tak jadi laki orang lagi..
gua saspek bini gua tak habis PMR lagi laa..
gua saspek laa...
lu orang jangan saspek lain macam kat gua..gua hawing nanti!

tapi..tu salah satu la..alasan yang mungkin kebiasaan dengaq bagi orang luaq cam gua nih..
kan?

cumanya..telinga gua agak terhiris la..bila ada kawan gua yang kena reject nak kawen..
atas sebab..nama dia sangat melayu..takdak nama 'arab' ka hapa ka..
padahal...
kawan gua reja dah kencang..
reta tak la laju sangat..pikap lagi ferio gua...long distance gua buleh tapau punya..
atau dengan kata semudah mudah.my..
kawan gua dah ready dari segi mental,fizikal and ekonomi nak bela anak dara orang..
tapi..tetap gak kena reject sebab nama beliau..

tak start ngan SYED..
sebab..
adik dia tak start ngan nama SHARIFAH..
bapak kawan gua start ngan nama abdul..bukan ngan nama SYED..
heh..
sebab nama ja?gua ingat sebab kawan gua mandul..sperma tak tangkas..
kalau yang part sperma tu dah terbukti...tak dak la gua nak hiris telinga gua sensaja..

yang gua nak bagitau laa..
ini gua dengar-dengar laa...
kalau gua salah...tu gua salah dengar..
geng-geng syed and syarifah ni..
susur galurnya adalah dari keturunan nabi..
jadinya..demi menjaga kemurnian susur galur keturunan itu..*my ass!!*
geng-geng depa ni disuruh untuk bersenggama sesama sendiri..yakni hanya bersenggama dengan mana-mana orang yang mempunyai permulaan nama 'syed atau syarifah' sahaja..
kalau orang nama stat cam gua ni..
haramzadess la buleh bersenggama dengan geng-geng syarifah ni..
tapi..kalau berbayar..buleh gak tibai sepam dua...
hahahaha..
gua rasa laa..

gua cuma terpikir..
apa mulia sangat ngan keturunan kalau perangai macam lahanat?
eh..kawan sekolah gua nama Kanagaraja dia punya susur galur sampai Adam a.s laaa...
tapi..
itu yang gua percaya..yang Kanagaraja percaya gua tak penah lak tanya..
so,apa adahal?

apa ada pada nama syed and syarifah ni?
buleh bagi shafaat ka?
atau kalau lu ada nama syed and syarifah..
sperma lu bersinar-sinar ada gelung cahaya atas kepala?
or sperma keturunan lu menggunakan tenaga nukear masa berenang dalam ovari?

tak payah la nak bangga ngan keturunan tu..
ngan nama tuh..bukan buleh bawak lu lintas golok dengan free pun..
apatah lagi lu ingat ngan nama tu lu buleh rampas posisi gua sebagai speedo kiri SABAR dulu?
tak dapat jack!!!

gua bukan apa..
gua memang agak emosi la..
kalau ditolak atas sebab ni..
at least kalau lu tak mau pun..
lu bagi la alasan lain..
contoh..

'we all tak leh terima u sebagai menantu sebab u tak pakai ferio cam pali'

ataupun..

'we all tak leh terima u sebagai menantu sebab u hensem sangat..we all ni hodoh lagi dari Shrek..eh..keldai dalam citer Shrek'

tak pun..

'we all tak leh terima u sebagai menantu sebab we all tak rasa we all ni tak layak jadi mertua you..'

ok..gua buleh terima lagi jawapan camni..sebab dia meletakkan kebodohan yang nyata itu disebelah pihak dia..
kalau gua kena..mungkin laa...
gua bersyukur sebab tak dapat mertua yang bodoh cam najis cacing..

cuma gua nak orang yang terbaca menatang hamjad ni pikiaq laa..
kita selalu bangga ngan budaya kita,
kita kecam budaya orang lain..especially kalau yang berlainan ngan agama dan kepercayaan kita..
senang cerita..
gua bagi contoh..

lu orang tengok filem hidustan..?
cerita cinta..
laki and pompuan lain kasta..
cinta terhalang..

apa lu orang cakap..?

'bagi la kawen..apa masalahnya..ni sebab nak berkawen sampai meletup satu delhi apa jadah suma ni?'

tapi..kalau cam kes yang gua sebut kat atas ni..tak ka lebeh kurang?nasib member gua sporting..takdak la sampai meletup umah geng-geng itu..
habis kuat pun..dia letupkan perasaan kat gua..tu ja dia mampu buat..okla...dari dia letup kepala gua..

lu islam..
lu ngaku and beria-ria cakap lu keturunan nabi Muhammad S.A.W..
tapi..
lu ikut tak ajaran Islam yang betoi..
mana equality?
Islam yang Nabi Muhammad bawak tak membezakan sesapa pun..hatta dia kulit biru or kelabu taik anjing..
apatah lagi bangsa..
hatta nama yang mak bapak lu orang bagi...
ini sebab nama ja....nama orang lain tak dak syed and syarifah..
lu orang nak judge kot situ?
wadefak?!
itu lu nak claim lu susur galur keturunan Nabi Muhammad S.A.W?menda yang nabi bawak pun lu orang tak ikut..
common sense kot..lu rigid sangat..sekejam-kejam Genghiz Khan ngan Kublai Khan..depa tak penah menilai orang melalui nama ja..
so..kalau gua buat analogi kat sini...lu orang lagi kejam dari makhluk Allah 2 ekoq ni yang menyembelih beratus ribu orang masa depa idup..tak gitu?

by the way...

lu orang mesti penah dengaq nama Genghiz Khan kan?
lu orang mesti tau dia ada tanah jajahan yang besaq?
lu orang mesti tau kan..yang mengikut kajian..
0.5% dari jumlah penduduk dunia ada darah keturunan genghiz khan?
gua rasa laa...lu orang dok claim kata darah keturunan apa bagai pun..sila-silap..
lu orang ni rupanya keturunan mongol..

lagi seketoi..
penah dengaq nama abu talib?
dia tu terang-terang pak sedara nabi..
tapi..apa jadi kat dia?
setakat lu orang...
yang mengaku ada darah keturunan nabi ja pun..
pikiaq laa..
coish!!!!kerat skrotum sekoq-sekoq baru lu orang tau...keturunan MY ASS!!!!

No comments: