Tuesday, May 3, 2011

apa ada hal?

gua malam minggu memang baru la gua terpacak depan tv...sebab nak tgk bola..
tak kira laa...
liga super or EPL..
memang gua akan terpacak..
dan..
perbuatan gua tu mendatangkan kebengkakan ati housemate gua pabila..
game bola gua tengok masa AF or mentor berlangsung secara live..
*apakejadah orang laki layan menatang nih?*

selalu sangat gua kena tembak...

'ntahpape la tengok bola..minggu depan ada lagi...aritu lawan dah..'

'bila la nak abes nih..aku nak tengok cerita lain kat tv selain bola..'

selalunya gua senyap ja.malas gua nak bising..yang penting gua layan sampai wisel penamat..apa adahal?

macam la af tuh ada setahun sari ja...cet!

tatkala wisel penamat ditiupkan..selalu sangat gua bagitau housemate gua..

'alright girls!!!bola dah abes...you ols buleh dah tengok tv!!'

dengan muka bengkek depa amik remote dari cengkaman gua...

-men love footBALL coz they got BALLs..those who do not..they got no BALLs..-

1 comment:

Si teNang said...

wahh!! dah maju..
rumah sudah ada astro ka?

oit! pali duk serumah ngan pompuan?? o.O