Sunday, May 29, 2011

the battle of wembley *may 2011*

buka fb pagi ni bersepah la orang pakat hapdet status samada status menganjing ataupun status ayat redha mensedapkan hati tatkala wisel penamat di wembley ditiup nyaring..siriusli walaupun gua anti tahap elephant ngan man utd...tapi...gua predict semalam punya game barca kalah 2-1...sebelum ni pun gua ada predict team art kesayangan gua Arsenal kena lauk ngan man utd kat emirates..tapi...arsenal menang 1-0...ramsey skor..gua predicy based on pengalaman gua bertahun-tahun main FM dan jugak current form sesuatu team..begitu jugak bila gua predict liverpool akan kena kitai ngan man utd...tapi...deng!3-1 kunyit baham van de sar..tapi....nak buat macammana..bola tu bulat..padang tu petak..
gua pun penah frust untuk game UCL final barca vs arsenal..yang mana arsenal kalah 2-1..frust bhai..even arsenal dok tempat keempat season ni pun gua ok aje..biaqla ada kutu-kutu nak menganjing..apa adahal?team gua sokong memang main layak untuk tempat keempat ja dalam EPL..pa adahal?

bai de wei...

kalah tetap kalah...

final UCL ngan cempion 19 kali EPL tu menda lain-lain...tapi gua tak nafi...memang man utd power gila babeng main bola..Schalke 04,Chelsea, arsenal, liverpool..senang-senang ja depa lauk...

cuma game semalam...

betoika final UCL barcelona vs man utd...?

bak kata kawan gua...

'ni macam barca main ngan celta vigo ja nih!!'

ataupun...kata gua..

'ni barca lawan sekolah kebangsaan ladang bikam ka pasukan bolasepak penternak ayam semalaya? gila ayam!'

congratz BARCA...they deserved to win..man utd...heh!that's all!

No comments: