Thursday, April 30, 2009

minggu yg memenatkan....

peh..stat last week...sampai dis week...pindah memindah ni masih blum setel..especially aku la...tmbah lak...aku wt reja dis week ngn mlepak ats lantai(aku bkn kaki lepak)..sx pkiq cm aku ni reja sbg pegawai istana langkasuka lak..(aku rs la,cz zaman dlu2,suma pakat bersila...)tp xpa,reja tetap kna wt gk..ada ms ble la ku mem'blog' kn dri aku ni....hahahaha...ni pn sabit aku xleh nk proceed reja aku,bos aku tarak,xleh nk p discuss ngn dia,ptg ni br dia ada..hmmm...
adakah aku nk mrah2 lg dlm post ni?nggak mau...tp..aku agak x puas ati la...(ada lg)ngn speed tenet yg dh di block nih...cet!!!!!!marah benar aku!!!!nk donlod lagu pn pyh...bkn aku donlod menda x senonoh pn,aku donlod lagu ja pn..dh la donlod lmabap,then ada site yg nk donlod kena block..argh...spt aku ingin mencarut sx ari ini dan semalam n kelmarin dlu n ari2 sebelumnya..emm..yaa..aku masih blum mencarut lg ari ni...(cet...cm jht ja aku ni kn?)
ni sambil dk dgq lagu 36 crazyfits..aku tatau la....w'pn dgq lagu bingit terjerit2..aku still ble wt reja n use my brain efficiently...(alhamdulillah)tp...y aku trasa sgt mengantuk pada pkul 12 ni?aahhhh...aku tatau...smlm tdoq awal dh...maybe sbb aku dk menaip sambil dk berlunjur kot...ikut ati nk tdoq baring,meniarap ja,tp...MN BOLEH!!!! ni opis la tambi...apa daa...klu kt umh xpala...nk meniarap ka..nnk berlari bogel dlm bilik yg terkunci pn...xpa...(tp pastikan kunci dlu bilik klu xmau masuk iklan screamix..eh..streamyx)ahahahaha...
suma lagu yg aku nk last week aku dh dpt dh..yesss!!!!!!!YESSS!!!!!!!!!!!!!
klu sapa yg ble n ska dgr lagu cm aku dgr...ble la try dgr...

The Hurt Process
Warship-Supply and Depend
In This Moment(best nih..female vocalist)
When Eyes Set to Kill

try la...sdp melayan...hehehe...tp..klu yg mmg xska dgr lagu yg org jerit2..xkedengaran liriknya...anda ble skip ja apa yg ada kt ats tuh..n ble menulis blog anda sendri mengenai apa yg anda suka...hahahaha...this is my blog..so..i'll write anything that suits my interest..
ok ar...dh msuk time nk lunch..cewah..br 12.03 minit..mn ble...tp...seorg officer tlah mengajak aku utk kuar mkn awl..cet..mn lu punya integriti pali???/mn???mn????
ni la aku nk tunjuk...aku x p pn...hahahaha...lgpn...ni tetiba ada surat yg aku nk kna kelebet la...huh....ptg stim tol...
ok ah...
kegembiraan itu ada pada diri mu...kesedihan itu ada dalam hidupmu.....kenikmatan itu..ada dlm ..lunch tatkala aku x breakfast...yeaaa!!!!!!!!!

No comments: