Thursday, April 9, 2009

aku,arsenal & dot dot

klu aku nk imbas balik idup aku ngn bola nih...mmg xdpt dipisahkan bak su dan ngai...tnpa su...sungai akn jd ngai ja,tnpa ngai...sungai hnya tggal su...itulah perumpamaan yg terbaik yg aku ble bajet cun setkat nih...ko pahal?
cma aku ngn bola nih,aku xdpt jadik professional ja...cm aku n member aku sllu sembang,klu kami btoi2 fokus main bola tnpa menghiraukan edukasi,mesti kami sama2 dh main kt EPL...wakakakaka...
aku dlu bkn la seorg penyokong gunners,n aku tatak pandang pn team ni,cz yg menjadi pujaan time tuh..adalah team yg paling aku meluat lani..iaitu..MANure utd hahahahahaha..pahal?dlu aku ska sbb aku minat kt Cantona,mmg pujaan and idola la..tp,bla dia blah ja,aku pn blah la dr myokong setan merah..tp..dlm sengap2..tba2..bak ada 1 cahaya dr sebiji meriam yg menarik perhatian aku...yaaa...meriam itu dlu kukenal tika dia bertapak di Highbury...w'pn time ni,setan merah terkenal ngn si beckham..aku dh mmg x berminat lgsg dh ngn MANure..aku lg trtarik ngn game Bergkamp n Henry (hgpa mmg dabomb!!)slowly,aku ikut team ni pnya game...dr saat tuh..bwk p tme THE INVINCIBLE...pnyala seronot aku,cz unbeaten beb...sampai lani aku setia ngn GUNNERS..
nasib umh aku kt perak..klu la umh aku sempadan ngn london,xtau la nk hbq..hooligan kot aku lani..wakakaka...
n..aku tatau sejak bila aku meluat sgt ngn MANure utd nih,tp,yg pastinya,bla nisteroi masuk,lg aku mnyampah ngn team ni..hahahahaha...tmbah meluat,bla fans MANure yg tatau hapa tba2 nk tunjuk cool...ah..persetankn suma tuh..aku kisah hapa...ttap GUNNERS di ati,x kisahla season terumbang ambing ka,henry dh blah Barca ka,aku ttap ngn GUNNERS..
ni xble nk tulis dh..nti2 aku buh lain..lalalalalala....
tp...lani mmg pyh aku nk tgk game arsenal,transport tarak mau kuaq...kna game lambat,lg la aku x tgk..game UCL pn mmg aku byk miss,sbb awl pg,klu aku bgn pn,aku xtau smada aku ble jmpa kdai 24 jam kt tmpat aku lani...ala...7E mmg la 24/7..aku ctr kdai mkn la makngot!!!


No comments: