Thursday, December 30, 2010

sahaja aku...

p mn2..dgq org sembang pasai bola ja rini..even tgh berak pn bunyi taik jatuh dlm lubang jamban pn diiringi sorakan gol..begitulah perumpamaan yg nk digambaqkan betapa ghairah dan erotiknya masyarakat malaysia rini...ya..hari ini!!30 disember 2010 pasai bola..peh..penangan safee sali..soh chin aun..m.karathu..p.kalimuthu..semua org pakat kenai..sapa x kenai nma2 kt atas?huh!!

klu tgk dr jangka sudut nasionalisma..ini satu perkembangan yg baik..yaa...malaysia lani..mksd aku..lani..pd 30 disember 2010 semakin cantik mutu n corak permainan..yaa la..walaupun ada hat ckp..xsekemaih epl ka apa ka..dey macha!!!tu tetap team malaysia..xpyh banding la walupun hg dk bercuti di tasik banding..phm?

tp..post ni bkn la nk komplen pasai team bola malaysia pn..and aku yakin..majoriti umat kt malaysia yg br kenai bola pd 30 disember 2010 mesti x perasan setiap team bola memerlukan doblas pemain utk satu2 permainan...

x caya?x caya sudah..

n pemain ke doblas tu la paling penting sekali..lg penting dr safee sali..dr khairul fahmi..dr amri yahyah..dr chanturu kaa..hat kembaq tu ka..sirius..lg penting..sapa player ke doblas?

anda dan saya dan mereka2 la itu adalah player ke doblas..

PENYOKONG...

aku tekankan lagi sekali..PENYOKONG...bkn lalang or kemucut..paham?tau dak kemucut tu apa?aku xtau nk eja betoi2..aku eja ikut aku sebut..hgpa x phm hgpa punya pasai..hahahahahaha

penyokong ni mcm2 jenis ada..penyokong cam banjir kt jitra ada...penyokong cam merapi ada..penyokong tegar n fanatik pn ada..tp..ramai kalangan org malaysia ni..penyokong hat mcm 2 hat mula tuh..depa ni la paling galak gebang pasai bola..formation 4-4-2..depa ni secara tiba2 nmpak jersi malaysia tu sesuatu yg wau!!

'semat dol jersi malaysia hat baru!!!belikan aku satu..yg made in siam..aku nk sokong team malaysia kt bukit jalil nti..lgpun aku br beli jersi Wigan yg ori last wik..so..x cukup bajet der..'

EFFER!!!

depa ni la hat paling kemaih klu time malaysia masuk final...depa la paling berkobar2..sanggup bergasak ngn indon n vietnam..pergh!!!dasat hgpa..tp..ms kena kitai ngn uae awai 2009 5-0..ada pakat mengaku?ada pakat beli jersi made in siam?hahahahahahaharam xdak!!!

siap mengaku..gua ULTRAS MALAYA..puuuii!!!!cucuh flare pn x berani..xpyahla anda mengaku fanatik..sekiranya anda hanyalah seorang penyokong biasa...nk jd penyokong bola ni kena dr dlm ati..lu cinta itu game..lu minat itu game..team lu x mng pn..lu ttap gk g stadium..wlaupun tiap kali g..team lu klh...*moral down doh*..

'wtpa nk p stadium klu main cam taik..asyik klh ja..sapa nk p..'

dey..man utd pn kalah la weh..real madrid pn kena kitai 5-0 la under mourinho..tetap gk lu g mamak xpn melepak dpn astro yg housemate lu byr tiap2 bln..cet..

'mmgla..tp..xdak la konsisten kalah bhai..at least mng la..xpn..main game cantek..klh pn puas ati..'

cet!!lu dh tgk ka camna malaysia main time depa kena kitai?x kn?lu pn tgk highlight pastu..

'bapak ah..bodo sial defend biar striker tu try..'

see?EFFER!!!

so..klu la rini..yaa..rini.. 30 disember ni adalah satu gelombang wujudnya satu komuniti penyokong fanatik malaysia..ultras malaya..aku arap berterusan...maybe kedepan kita lg fanatik campenyokong kt turki...lu org tau?

yaa..ultras malaya hat betoi2 ni..hat pioneer ni ni xramai mn..tp..sejak 30 disember 2010 aku rs bersepah mengaku jd ultras malaya..hahahaha..EFFER!!!POSER!!!!LALANG!!!

stat dr bwh dulu la..klu btoi2 nk sokong team malaysia..jgn time final or mng ja br sokong...kenai btoi2..cm gadis2 aku xkisah..mmg majoriti kenai pemain bola dr undang2 bola..cam aku kt matrik dulu..ayt2 ni dr mulut gadis2..hat aku sedut...

'aku sokong ITALY sbb player dia hensem2..'

'cumil siot player spain...mmuuaacchh!!!'

'drogba?sapa dia tuh?xkenal pn..mesti x hensem..tp...christiano ronaldo ngn beckham ngn rozita che wan kenal la..they are so gorgeous!!'

so..cuma nk tanya satu soalan..
agak2 gadis2 tau dak yg dalam kotak D kita xleh skor gol secara backheel?

-sebelum blah...gua bg 1st yellow card ngn 2nd yellow card kt penokong x tegar..

blajaq2 la noo?

No comments: