Sunday, November 15, 2009

sembelit otak..masih berterusan...

setiap kali aku buka mata pg2...
aku cba utk kembali ke bentuk asal...
tp...semakin ari..aku rs cm semakin aku gagal..
aku cba nk capai tahap kesempurnaan cm watak CELL,cm FLIZA..cm BUU..dlm Dragon Ball..
tp..aku masih gagal..

tiap pg...aku iron bj,sambil dk cuci mata tgk nurse2 pelatih lalu lalang nk msuk spital..kepala aku sbnrnya sdg menerawang jauh..mgkin smpai ke rawang....aku rs...n mgkin lbih jauh..sapa yg tau..dey!!aku mn pnh ukuq laa!!!menerawang jauh dlm kotak pikiran aku yg kosong yg cma ada 3 huruf ja..(glr kosong)..iaitu..F..U..(3 huruf ja,xjd menda x elok)..& s last 1 is N...FUN..ni ja ada dlm pala otak aku...mn yg lain???ntah??aku pn xleh nk jwb..cess..aku msih bermonolog..mencik..ayuh keluar dr kepompong monolog tu pali..jom2..aku pn blah..

aku cma nk berseronot ja..y??sbb aku..err..err..ntah..dh tu..klu x cr keseronokan..nk cr gaduh??cr mkn time aku lpar ja..(err..aku sdg berdiet)..klu aku x cr keseronokan...msti ar idup aku lg depress..cet!!!aku masih lg mencari jwpn ngn apa yg menjd sembelit dlm otak aku ni..smpai pg td...hanya 1 pertanyaan ja yg aku perlukan kepastian...'ADA X ORG YG X PNH MENIPU???'..'KLUPUN SESEORG TU X SKA DITIPU n X SUKA MENIPU,DIA PNH X MENIPU??'...aku dpt jwpn..tp..aku x expect selemah tu jwpn yg aku terima...hahahahahahah...'maybe..nobody is perfect'..so..if i did something wrong..it wasn't not my fault..simply because i'm not perfect..kn??ok..aku bkn la bodoh sgt smpai cmtu pk..tp,based on that answer..so,that's my argument..soalan aku xdk slh n xdk yg betul..aku xdk skema jwpn pn..klu aku ada skema jwpn(lgpn aku bkn bdk skema)...aku xkn tnya soklan ni kt sapa2 pn..secr logiknya..ahh..sapa2 x sokong ngn apa aku ckp pn..aku ksh apa...hahahahahah...tp..aku mmg ska laa...if someone yg ada bc nih..ble bg jwpn yg lg elok dr tuh..mmg dialu2kan...

ada byk lg aku nk tulis..tp..wt ms ni..ckupla aku smpaikan menatang ni dlu...ada byk lg aku nk bertnyakan..aku dh trllu jauh aku rs..aku msih di jln sma..cma..aku berjln sbg org yg lain..ckup lain..apa yg aku pnh percaya n kejaq sbelum nih..aku dh tggal blkg..aku rs lapaq lak..nasib ada tapai..aku suka mkn tapai..ada sesapa suka mkn tapai???hahahahahaha...

aku tetiba tringat zaman aku kcik2..sng idup aku...xdk 'mslh' smpai umuq aku 23 & 25...hahahahahaha....GOD SAVES US...

No comments: