Tuesday, November 17, 2009

I LUV U SAYANG..ye..aku sgt mencintai kamu.....

mud:mls
kerja:byk
gaya:statik n hensem
kapasiti:full
minda:lost
kul 3.22 petang

i'm too good for you...
dats all i cud say to you...
wut?can hear me??I'M TOOOOOOOOOO GOOOOOOOD FOR YOU!!!thnks 4 not listening...
sorila..aku bkn mesin treadmill yg hg nk guna nk bg kempis perut hg yg seksi tu..nk ja on..tamau...lu biar bersawang...aku ARJUNA..ok??(gler poyo aku ckp cmni..tp..aku kira hapa??)ni blog aku..x suka???apa dia???x suka..sila tggalkan kod trengkas...

hmm..aku dlm minggu ni..klu sembang ngn member opis aku ni..byk dk ctr pasal idup ms kecik ja...mcm2 la aku tringat pasal idup aku ni..best ja..rindu lak aku zaman indah tuh..trllu indah..byk menda yg dh xdk lani nk banding ngn zaman aku membesaq dlu..aku tringat zaman kecik2 dlu..mmg buas..aku xmcm abg aku yg ketua pengawas sekolah aku dlu..n abg aku masih single..hahahahahahaha...(ok x ngah aku pomot hg??)

sambil dk menaip ni pn..aku dk sembang ngn member aku nih..idup aku ngn dia ms kecik sama ja..cma dia org sini..aku org sna..tp...ada menda dia pnh wt ms kecik...aku x pnh n tpkiq nk wt..n menda aku pnah wt ms kecik dia x pnh wt..
klu aku nk ctr idup aku ms kecik dlu..masuk zaman skola menengah..hui...klh buku hikayat seri rama yg aku pnh bc dlu..tu cr aku tulis dlm bhs ringkas..klu aku taip dlm bhs sanskrit..mau sakit aku...

aku rs aku perlu lakukan samting yg ble mndtgkan wang ringgit la selama aku ada sini..aku cm dh trpengaruh ngn minda niaga org sini..hahahaha..byk sgt lubang ble jolok..mau terjun x mau terjun ja..xpala..ni plan aku..insyaAllah...aku truihkan gk..plan apa??kawen???bkn..plan buat duit la..plan kawen tuh plan abehkan duit aku dlm ms sehari sebelum aku dpt bersama bini aku sampai ms yg ditetapkan secara sah dr segi syariah...(peh!power glr definisi kwen aku)..mls ar sembang kawen..bkn best pn..(ckp ini tatkala aku x bernafsu nk kwen n sdg merajuk)ni la hikmahnya bila org tggalkan aku tatkala aku berduit..ble aku nk berbisnes..thnks yaa..aku suka kamu sbb kamu tggalkan aku...u r x meant 4 me..sori..i dun nid you..sila berambus!!!

adeh!!!ni yg mls nk tulih blog time ni ni..ok2..puan..sy dtg..sebentar..baik..saya phm,ok,sy akn cr n selesaikan..cau..aku mau jmpa bos aku..err..dgn erti kata lain..bos aku pggil aku..ahaks...aku akn mndpt kerja scr ad-hoc...owh..aku suka...ow yeah!!!!

'mengenalimu adalah 1 keindahan..err..indah seperti bandar hiroshima selepas di bom 1945..'

pyangmenyeleshkanes:'tertawa terbahak2 selepas menggogel nma aku..PALI'siot!!!

2 comments:

Si teNang said...

I LUV U TOO SAYANG...hik hik hik (tetibe jea kn?) ;p

:: cik ANA:: said...

....wah!!!terkejut!!! (blur kjp)
awat lagu tuh...eh ape aku merepek ni..kikiki
.....nk ckp gak la.. i luv u 3 syg..hhuhuuu (ketawa terbahak3x)..
^_^