Thursday, November 12, 2009

&*^$$^%!!!!!

aku bkn ada mud pn nk tulih blog lani,aku jz nk tukaq template ja..nk ubah sikit..cemuih lak aku tgk...hahahahah...pahal???
trllu banyak yg aku nk luah lani dr pala otak aku,tp,cm dk ada sketul tumor yg menghalang idea2 aku nk kuaq..oh man..aku xsuka aku jd lagu ni,
aku bkn dlm mud yg sempurna lani..nth la..aku tgk muka hensem aku kt cermin..xmcm mlm smlm..x mcm pg td,x mcm tghari td..awat??aku tnya diri aku dlm cermin...tp..dia bikin aku lg pns..sbb..dia cm mengajuk perbuatan aku...damn!!!kasaq toi...
then aku tpkiq..if dri ni yg aku tnjuk kt opis sjak ptg td,mmg bkn aku,nthla..aku sgt x stabil..
aku xleh trima teguran org kah?bkn..bg aku..apa yg aku wt..aku dh clarify awal2..tp..klu trjd gk yg x diingini..cmna??apa aku ble wt..cm aku ckp kt kwn aku yg tguq aku..
'kehendak aku pn aku asyik xdpt,cmna aku nk puaskan kehendak org lain atas dri aku...??'
dia diam ja...mngkin..silence is the best offense..leaving me a lot of unanswered questions and stupid monolog inside me..aku benci bila jadi cmni..aku sgt x stabil..
aku pnyai plan..w'pn apa yg aku plan byknya x jd..spt plan ujg thn ni..w'pn x smpai lg..tp..bln 8 ritu dh tau dh x jd..aku mls nk ingt..sakit otak aku yg sedia x berapa ok nih...
ish..aku ni asyik tulih blog ni menda yg cm negatif ja..awat nih??aku kata aku dh ok..tp..awt aku cm not ok??arghhh!!!
kdg2 aku terpikiq.sshnya jd dri aku..tgk org lain smooth ja idup..sma ble cpai cm depa nk..tp..life aku??Y?Y???(astaghfirullah..)
dan membuat aku lbih bengang mlm ni bila...bilammn...brodben aku mlwk ngn aku...
hui...awt aku xleh nk besabaq cm sbelum ni ar??aku mmg dh berubah ka???totally changed??
nthla..bg kwn2 aku yg tau n tguq aku...depa tau n pasan bila aku wt menda2 x btoi dlm idup aku,tp..klu aku rs menda tu x slh..n..aku rs hepi ngn apa yg aku wt..aku ni ketegaq ka???ka aku ni spesis manusia berlagak???aku pn tatau..slma ni..aku kunun nk jd hero..cet..blah la lu pali..so..aku jd hero utk dri aku n untuk idup aku ja...tp..awt depa kata slh gk??dh tu??aku nk wtpa??aku bkn org yg hg knai ms kita sama kutip buah kt dusun thn lpas..aku dh berubah..aku dh xpcaya ngn apa yg aku pnh pcya..aku rs..2 la antara menda yg aku pnh give up dlm idup..samting yg aku caya..tp..aku xcaya dh...aku bkn nabil rajalawak..aku bkn icarus..aku bkn aku yg dlu..aku adalah aku yg lani..truk ka..ego ka..blagak ka..ckp gah x pndg bumi ka..ni adalah aku..aku x dk la wt ritual bg dri aku jd lagu ni..aku juz nk jd lagu ni..n smakin ari..aku smakin selesa..selesa ngn tawa di wajah..hahahahaha..

BODOHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

p slesh es:klu corak br ni menyakitkan mata2 kamu yg membaca..silakan tggalkan kod trengkas yaaa..supaya aku tau...mmbaca juga bisa merosakkan mata2 sepet kamuorg...hahahahahahahahahahahahaha....aku sukeeeeeeeee!!!!!!!!!!!

No comments: