Tuesday, June 30, 2009

monolog analog dietetik

dalam aku melihat dunia...
kadang2 apa yg aku nmpak cuma sebuah neraka...
jarang sgt aku nnmpak sebuah dunia yg tidak celaka..
adakah mata aku yg x bisa melihat itu semua..
ataupun aku hanya memandang dr sudut yg sgt sinis untuk aku ertikan???
mungkin...
tp..
berbaloikah aku mengharapkan dgn hanya sekelumit 'mungkin'?
aku pn xtau...
dendam dan marah..berganti...
kecewa dan gusar..lgsg aku x mengerti..
tp..aku masih cmni..
aku hanya buat,apa yang org lain pk..aku x perlu buat...
aku hanya membalas apa yang org lain xkn balas...
w'pn sepatutnya dibalas...
tp..apa erti sebuah pembalasan dri mata bogel seorg yang kecewa?
apa yang aku dpt?
lantas,aku pk..xperlu membalas secara yang perlu..lakukan sebuah pembalasan yang tidak perlu..
supaya..penyesalan itu...trus diingati..dan disesali..
kejamkah aku???

12 comments:

ahxingla said...

sungguh subjektif monolog analog dietetik nie corp.

***ko mmg kejam corp sbb aku ssh nk phm...

pali said...

xpe ah xing,x perlu phm..
hayati je..
hahahahahahaha...
terpulang pd kamu apa yg kamu phm n x phm...

مارينه بنت ڤوتيه said...

ana pun susah nk faham, kdg2 sound mcm kecewa bercinta je, ade jgk mcm mgambarkan org sekeliling..
adoiiii aku pun x paham!! same mm xing,
confirm pali nie mmg kejam...
ahakkkss

pali said...

xpe...xpyh phm..nma pn monolog,hnya gue aja yg phm..hahaha...jgn study lbey2..xmsuk exam pn..wakakaka..

ahxingla said...

haha. baik boss !!! ;p
wes marina, ko yg kat forum tu jugak ek?! haha.

pali said...

a'ah..dia la marina yg kt forum tuh...blog dia byk gambar...wakakaka..
tulun polmot ni ana

ahxingla said...

haha. xsangke plak aku, dr forum sume da lepak kat blog plak.
bgs2...

***wes, marina ko kne bg komisyen sket kat corp dok pomot blog ko. haha.

***ko lak corp, jgn lupe hulur2 sket kat aku. wakaka ;D

mARiNah / Ana / Baby said...

ahahhaha..
yes ahxing. aku la.. sape lg
dimane ade corp disitu ade aku..
ahaaks..
aku nie peminat no. 1 corp tau..
hehheee

pali said...

erk!!!
aku ucapan sedikit bla ana ckp cm2..:D

pali said...

yela ah xing..
nah...
kopi daud..
aku kasi hulur la ats bantuan kamu itu...sigh

ahxingla said...

woo. corp ade peminat no 1 !!!

pali said...

aku pn peminat diri aku sendri tau..
hahahaha