Sunday, December 10, 2023

2023 NAK HABIS DAH

 Lama aku tak katok keyboard menulis dalam blog ni.Hari ni hati tergerak nak menaip.

Tahun 2023 nak habis dah.Tahun depan aku dan Pali akan memasuki fasa umoq 40an

2023 tahun yang sangat mencabar bagi aku terutamanya bab keluarga dan kerjaya.Aku dah single kembali sekarang.Ya serius aku single.Mahligai yang aku bina hanya mampu bertahan selama 11 tahun.Banyak silapnya memang datangnya dari aku sendiri.Aku yang lalai dan cuai.Mohon Allah terima la taubat aku ni.Bab kerja pula, aku gagal melangkau ke peringkat yang seterusnya.Takdak rezeki aku dah la tu.Bab pangkat ni kita sebagai hamba hanya mampu berusaha dan berdoa.Bukan dalan kuasa kawalan kita la kalau bab tu.Namun sebagai muslim, kita kena percaya aturan Allah s.w.t itu adalah yang terbaik.

Tahun 2024 aku nak ubah segala benda yang patut diubah.Diubah ke tahap yang lebih baik.Doakan yang terbaik untuk aku.