Sunday, January 15, 2012

malas buh tajuk III

- Natam, demo ado di Langkawi key?

sms di kirim.

Noria Natam

- ho...bakpo menat?

sms di balas

- weh, nak kirim cekelat DAIM 3 bungkus...kawe lapa..

sms di kirim lagi

Noria Natam

- ok, lagi?ado gapo lg demo nok?'

- aaa...rokok winston merah 3 karton buleh?

sms gua reply

Noria Natam

- sori, ore comey mcm kawe tak sesuai beli rokok..daa~~

- ceh!! ingat weh natam..DAIM 3 bungkus!!!kalu dop!!!siap laa..kawe calar keto demo!

Noria Natam

- buduss!!!kawe beli laaa!

selepas pulang dari honeymoon..dan gua pun buleh terlupa yang gua ada kirim DAIM 3 bungkus.

pintu bilik gua diketuk..

'Menat!!!!busy ko?'

'takdi tak busy, demo mari ni kawe busy selalu..hoh..bakpo mari bilik kawe?'

'saja jah kawe mari..weh..menat...best kawe cuti gi langkawi rituuuuu...' ujar noria dengan intonasi belagak.

'hoh..langkawi!!baru kawe teringat..weh..mana DAIM kawe?demo beli ko dop?'

'ado..ni haa..'

3 biji coklat DAIM dilepaskan atas meja gua sebelum noria blah dengan tangkas dari bilik gua.

cilake!!!!!!

sms gua berbunyi

Noria Natam

- sori menat, kawe beli doh DAIM demo, tapi, sapa jah umah kawe, hok demo tak dop, hok ore lain ado..kawe jadi musykil..jadi..3 biji tu la hok kawe dey selamatkan untuk demo..daaa~~'

jarang ada gadis berani bergurau dengan gua tahap ni...jarang sangat ada..

tapi lani tak dak dah hat berani nak bergurau kasaq camni..especially kat opis ni...

dah 3 minggu..tapi gua rasa rindu nak mengelak balingan buku nota, stepler, pen or menda-menda yang lu sempat capai masa gua buat onar kat bilik lu mek noi..

No comments: