Friday, June 3, 2011

gua nak review filem buleh dak?

gua tau..ramai dah yang temgok cerita kongsi..tapi..apa adahal...gua dah baca banyak review pasai filem ni..ramai kata tak best..rugi beli tiket..rugi ayaq mazi sebab dok begesel dalam wayang ngan gf or bf sebab cerita ntahpapa...takdak motif.

gua nak review mudah laa..lu orang yang cakap tak best ni lu orang tak dak sense of humor yang tinggi cam spongebob...hahahahahahahaha...

gua tengok best aje walaupun gua tengok dvd pirate yang kawan gua beli..apa adahal?

gua pelik..kalau lu orang tengok cerita eksyen komedi holiwud...ending ntahpapa pun lu orang ok jer..lu orang gelak sampai keluaq air mazi ikut mata..

tapi.. lu tengok filem melayu..

maca-macam gua baca..

tak paham jalan cerita laa...

lawak ntah papa laa...

cerita tak dak motif laa...

apa NUR KASIH THE MOVIE ada motif?

hakhakhak...bagi gua NKTM takdak motif...ba de wei...

gua takkan tengok cerita sampah cam NKTM tu..sori...tengok tajuk pun gua tau sampah dah...baik gua layan MILF HUNTER...hahahahahahaha...apa adahal?

ok..gua tak nafi..part dia p sembang siam tu...apakejadah gua tak paham sebab tak dak subtitle...*dvd pirate astrofirst bhai*

tapi...lama-lama lu paham laa...

lagi satu..apakejadahnya ending tak best..bagi gua ok apa ending camtu...terjun kepala terpacak dalam selut?

takkan lu nak konek terpacak dalam lubang jubur sepul?haaaa...bodoh!kecik-kecik hidu gam..besar-besar nak review filem...sampah!

gua bukan nak review filem pun..

sebab gua cuma tengok ja filem...kalau gua tak puas ati..gua maki..biaqla orang kata filem tu best tahap tengok tajuk pun buleh inzal...kalau gua rasa tak best...tak best laa..

tu belum gua suh lu orang tengok cerita BEN-HUR...bagi gua filem tu terbaik...tapi lu orang tobat tidoq kalau tengok filem tu...

sama la cam gua layan cerita Mongol:The Untold Story of Genghiz Khan...bagi gua..filem tu terbaek!!tapi lu orang mesti kata bosan..sebab tak sekool NKTM...hakhakhakhak...

bodoh!!kecik-kecik main kawen-kawen..besaq-besaq tengok NKTM..

kalau lu tak boleh bukak mata lu layan When Trumpets Fade...tak pun cerita the boy in striped pyjamas...tak pun filem Gods and generals..

tak payah la lu nak bising-bising tengok cerita Kongsi tak best...sebab lu tak reti nak menilai jalan cerita...

macam la NKTM tu mulia sangat...NKTM MY ASS!!!!!!

gua bengang sebab lu orang tak dak sense of humor..and gua perasan..ramai yang review kata tak best ni adalah pompuan..dan jugak laki yang tak layan bola...hakhakhakhak...

1 comment:

the pali said...

alaa...filem mai dari holiwud pun banyak yang sampah..yang paling sampah adalah audience yang sampah yang minat NKTM..hahahahahahahah