Thursday, July 15, 2010

bila si hensem bertemu kamera

pali nk post gambaq ja..sbb dia pnah dpt teguran audit..yg blog dia kurang gambar..byk tulis..so...pali tempek gambaq ja x ni...btw..sebenaqnya..dia mls nk menaip..

gambaq bercampur baur bersama keinginan dan jugak kebosanan dan kekaguman..dan kenangan..

road to pendang on 19 jun 2010(shaheran n syahzal's wedding)



ikut turn,targol..syah..sabrel..err..pali x termasuk..

'sarel..jom teman aku isap rokok dulu..bini aku tgh suka berhibur ngn syah..'

jek bini nk p isap rokok ar bdk gemuk nih..





'hmmm..cun rupanya bini aku...'







ok..ni gambaq pengantin..gila mls pali nk menulis...

selepas menyamun umah pengantin











'tiada lagiiii..ku dengar kidungmuuu....'

'bukan saya bang yg calarkan kete abang..bkn saya yg buat..percayalaa..'
'ko ingt aku nk pecaya?'















ok..done..pali dh malas..

No comments: