Tuesday, February 23, 2010

first post

aku msuk opis dlm keadaan sgt weng...
smlm smpai umh trus collapsed...stokin je aku smpat buka...tdo pkai pkaian opis...glr sgt ltih...
sdar ja dh kul 645....alarm aku yg menjerit lgu 36 crazyfists spt x bermaya...
pg mnjd sgt perlahan...
msuk opis..
aku cm lost..hahahahahahahaha...tu yg aku tulis blog ni...
mn integriti lu pali?

smlm abes taklimat...aku g kl sentral shoot bank negara..aku lost..xtau mn opis sarel..sarel pn x cam landmark yg aku bgtau..aku rs tertipu...
aku ingt pmpuan ja tipu aku...rpanya member baik pn sma..hahahahaha...last2 aku tnya sorg brader pkai uniform biru...tnya jln...ngn bahagia dia bgtau jln..aku pnya la jln...last2..tu pn aku kna tipu lg..ingtkn pmpuan ngn member baik ja ble klepet aku..abg polis pn sama?hahahahahahaharoooommmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xpuas lpak ngn sarel n hizal smlm...mcm bkn 26 ja aku rs bla ngn depa ni..rs cm aku br lpas ja sembuh luka berkhatan...ahahahahahahaha..tu blum msuk makhluk2 lain lg yg lbih liberal n tahyul...

cma aku tertnya2..adakah org kwen akn mnjd sgt lampi spt hizal?perubahan beliau mndadak..beliau jrg tersilap..yg x berubah..perangai beliau yg bruk itu..hahahahaha...sirius..aku trasa sgt lain mcm besday kali ni...

emm..aku rs ada beberapa perkara yg aku perlu fokuskan lani...dgn siriusnya..aku xleh sambil lewa n x yakin dh...trus lgkah..smpai bila nk brdiri cm tugu ja...umuq mkin jln..ms mkin singkat...smpai bila aku nk berdiri ja?kn?so..pantang nmpk langit aku trus berlari...

sirius...glr weng..penulisan aku smcm harrrom!!!nk p klinik la...nk mntak mc hammer..ble aku blik tdoq n main fm...hahahaahahaha...

-ckupla idup dngn 'kdg2'..leave it all behind..i nid to move...aku x berubah pn sbnaqnya..cma persepsi aku..bkn pepsi..aku x minum ayaq kabonat..emm..ok..aku tipu..hahahaha-

No comments: