Sunday, July 26, 2009

eh..eh...

mood..mood...mood...
ya...sperti karim pnh nyatakan pada aku...
mood itu penting utk sebuah penulisan..
tp..siapakah kau karim di keyboard aku?karim sendri x mmpu menjawab...
tp..mlm ni aku cba untuk buktikan seperti ayumi hamasaki pnh msg aku dlu..kdg2..penulisan yg tiada mood itu adalah sgt enak..
perlukah aku percaya pada kamu ayumi???aku kurang knal sama kamu..tp..maria ozawa ya..aku knal..

jadi..apa yg aku perlu tulis tatkala tgn aku spt kekaburan untuk menulis...
idea2 dlm otak ini spt btol mineral 1.5 liter yg telah ditebuk tupai menggunakan goyang gerudi inul...terlalu kontang,sehingga karim memarahi aku kerna aku cba membasahkan kepala aku tatkala dia melaburkan saham dalam toilet yg x berkunci..duss..aku trllu kontang...kontang not yet gersang...idea..idea..mn kamu??mn??

aku jd spt bkn aku,otak aku spt tlah dimasukkan dlm washing machine 3 kuasa kuda,clean n clear...aadakah aku memerlukan seseorg??oh ya...sesungguhnya tdak...kerna..santa cruz owez lpak dlm bilik aku,aku p reja pn...dia lpak gk dlm bilik aku,katanya tggu uncle gibson..adoi..tggu aku p kl laa...nti aku suh uncle gibson ikut aku balik sini...huish!!!!

dh..mls nk tulis..pttla aku xdk idea..rpanya aku ada meeting sok n aku perlu siapkan report nk bentang sok..hahahahahahahahahaha...
karim..karim..sejak bila la aku ada kwn nma karim ni..hahahahahaha

4 comments:

ahxingla said...

corp, bapakku bernama karim... :)

the pali said...

ah xing..
aku mohon mahap..
aku x tahu..tp..aku x bertanya...
mahapkan aku...
aku x sengaja...
tp..
sesungguhnya..nma itu tidak ada kena mengena dgn idup ataupun mati...

ahxingla said...

haha.
enggak apa2 sih...

:: cik ANA:: said...

aduh.. pali..
macam2la..
hehheee