Sunday, April 29, 2012

kl yang bosan

BERSIH 3.0

itu adalah menda paling kool untuk bulan 4 2012 ni..kalau tak join lu orang be end..lu tak kewl..

lani jadi orang kuning itu adalah kewl..

gua kalau pun umah gua sebelah dataran merdeka pun tetap gua tak join menda ni walaupun ramai kawan-kawan gua, member gua join menda ni..apa alasan depa.itu depa ja yang tau..

why gua tak join menda buang masa ni?

1. sebab gua sedap layan barang-barang antik kat amcorp mall

2. sebab gua dalam mood yang seronok selepas gua layan avengers.

3. sebab gua memang tak minat demonstrasi ni..tak kisah la sapa anjur pun..membazir duit negara..eh..duit rakyat..eh..duit negara..eh duit rakyat rasanya..ahh..pedulik lah..yang penting bazir duit..tang mana bazir?aissh?takkan orang yang sokong bersih ni tak leh nak pikiaq kot..lu orang kan kool..

4. kalau ada pertukaran kerajaan untuk next PRU, idup gua tetap sama, gua tetap apdet blog, gua isap rokok winston lagi..tak dak beza bagi gua, sebab at the end..against corrupt government yang lu orang war-warkan...mampu ka orang selepas ni jadi sebersih-bersih pemimpin?hahahahahaha.....my arse!!!!

5. ada bermacam video pasai bersih ni ada...hat sapot pejalan kaki dan juga si berdiri kaki...malas gua nak layan..nak tanya 1st hand account?fak!!!lagi gua tak caya..itu semua dah bias dah tu...plus ada cerita tokok tambah vavi lagi..aahhh..stended..malaysian cuisine...kalau lu tak tambah cerita bagi sedap..itu orang singapore rasanya.

6. orang ada yang cakap, orang ternama tu sokong bersih even tok guru pun sapot bersih..itu pendapat depa nak sokong, bagi gua bukan nak taklid ja..gua nak sokong bukan sebab ada orang tu orang ni sokong. ayat biasa kita dengaq dari sekolah lagi, kalau orang tu makan taik lu orang makan taik gak ka? sebabnya ada kutu sapot bersih bagitau kat gua ni la reason dia sapot bersih...bersihnya perjuangan beliau.

7. sebab bersih ni bermusim ja..tengok la..PRU 14 nanti baru ada kot nak kalut-kalut berjalan-jalan kat KL. kalau hari biasa, haram depa ni nak berjalan kat KL..mader effer betul!

8. sebab gua pernah kena tipu ngan orang-orang ni ngan dakyah reformasi masa gua sekolah menengah...vavi alonso betoi!

9. sebab gua tau demonstrasi ngan adam adli adalah 2 menda paling tak elok dalam sejarah politik malaysia selepas mat sabu ngan bik mama..

No comments: