Monday, March 26, 2018

Berhabuk

Bismillah

Ada lagi ka orang yang dok update blog lagi tahun 2018 ni?
yang aku tau banyak membawang ja kat Fb
aku FB tu aku biaq bini cantek aku ja apdet
aku tahap malas pa tatau nak main fb
ni pun aku saja ja buka blog ni
tengok berabuk teruk sangat dah..
last apdet darI zaman leicester city jadi cempion EPL

APA CER?

ada dua penulis pun dua dua busy macam bertanding PRU pulak
tak gitu pian?

aku pun tak tau sebenaqnya nak tulih pa
tapi saja aku ketuk keyboard aku ni kat sini biaq ada menda bertaip kat blog aku
nak cari something yang ilmiah siini yang aku tulis?
memang dak laa jawabnya

menda ilmiah tunggu pian taip
aku maki orang reti laa
share menda ilmiah ni bukan forte aku


sepatutnya pukoi satu ni aku tak ngadap pc dah
biological clock aku kena tidoq sat dalam 30 minit
ok laa
aku tidoq dulu
tidoq lagi penting la ni dari ngadap pc tahu?


No comments: