Friday, September 11, 2009

it's all about mistake...(dem..aku terlupa post)

aku seperti tikus yg direndam dlm parit kerana terpedayangn keju kuning yg ada lubang2..alih2..aku x dpt mkn pn..erm..dpt hidu n jilat sikit..jadik ar..tp..aku mmpu idup lagik..

nasib aku terpedaya dlm sangkar ja..w'pn idup aku dirundung sesuatu yg menyakitkan n melemaskan..tp..itu yg terbaik utk aku..deh!!glr sasau aku...hahahahaha..
xpala..xdk apa yg aku nk ble wt lani...mkn tdoq..menyanyi..p reja..(aku bkn reja sbg sorg penyanyi..tu hobi aku w;pn off chord and aku sllu lpa lirik)hahahahahahaha...

jadik..biarkan sj si luncai terjun ngn labu2nya..supaya dia dpt berenang semula..apa yg penting lani...joging ttap jog..knuckle setiap pg...sit up..blum tentu lg..sbb perut aku dh ada ketul 6..(sila jgn percaya..aku tipu kamu org)...btw..kesilapan yg aku dk wt wt aku merana n sakit...n wt aku berubah jd org yg aku xmau jd...aku rskan 1 kepuasan..cm melihat awan berarak dikala senja...wow..(view umh aku mmg shantet ar klu kt KB ni...pg2 nonton nurse..mlm2 nonton nurse..err..nurse ja x pnh nonton aku..)tp..idup aku ttap cmni gk...

cet..post ni aku trlupa publish..lmbat la..mud dh ilang..dess...hmm..tringt lak mak aku nk rekemenkan org kt aku..uuuiiiii..malehnya aku..duit ada..tp..aku msih mls lg..hahahahahahahahahaha..woi ngah..hg kawen cpt sikit...turn aku lmbt sikit...kot...wakakakaka..kawen??klu x...ikut plan aku..ujg thn nih mau ikat..lani aku xdk selera dh...huh!!aku mau kawen ngn kereta H dlu...aku sgt berahikn kereta skang..hahahahahahaha...beliau lebih menggiurkan...bak kata zaza..nyum..nyum..yummy!!!!ahahahahahah

No comments: